Dacă doresti sa returnezi un produs catre Davidjones.ro, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.
Din pacate coletele cu produse fara toate etichetele originale atasate, cu produse deteriorate, purtate sau spalate si cu urme de murdarie, parfum, cosmetice sau detergenti vor fi trimise inapoi catre client, cu refuzul cererii de retur si plata transportului dus/intors suportata de client.
Conditii de returnare a produselor:
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul poate fi returnat numai in ambalajul original si nu va avea parti lipsa (etichete, burete, etc...)
- cutiile de incaltaminte vor fi impachetate intr-o punga, cutie sau hartie rezistenta, nu se va lipi nimic pe cutia originala pentru a evita deteriorarea ei
- incaltamintea se va proba pe un covor folosind un ciorap subtire
- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (bretele, etc...)
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj sau cutie care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura
Modalitate de returnare colete din Romania:
- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul la adrsa de mail contact@davidjones.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul de telefon, adresa de mail, adresa de ridicare colet, numarul facturii, data de ridicare comanda, modul de plasare al comenzi, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii sau pe factura fiscala), si un cont IBAN unde sa depunem banii.
- dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul prin curier rapid CARGUS (taxa de retur 18 ron care va fi diminuata din valoarea comenzii) in acest caz trimitem noi curierul sa ridice coletul de la adresa specificata de dumneavoastra.
-daca nu doriti retur prin firma noastra de curierat, va rugam sa trimiteti DUMNEAVOASTRA coletul prin alta firma de curierat ( platiti DUMNEAVOASTRA valoarea transportului). Specificati in mail ca trimiteti cu un alt curier!
-mentionam ca ,,Posta Romana'' nu este o modalitate buna de retur deoarece in cele mai multe cazuri nu livreaza coletele la destinatie, noi nu avem posibilitarea sa cautam coletul la posta.
Modalitate de returnare colete internationale:
- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul la adrsa de mail contact@davidjones.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul de telefon, adresa de mail, adresa de ridicare colet, numarul facturii, data de ridicare comanda, modul de plasare al comenzi, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii sau pe factura fiscala), si un cont IBAN unde sa depunem banii.
- dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul prin posta (taxa de retur va fi platita de dumneavoastra la posta)
Important: Davidjones.ro nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs sau taxa de transport!
- de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (intre 1-14 zile calendaristice)
- pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare.
Costuri de returnare colete din Romania: taxa de retur este 18 ron pentru toate produsele daca trimiteti returul prin firma noastra de curierat!
Costuri de returnare colete internationale: se returneaza cu posta, platiti dumneavoastra costul transportului!
Adresa de returnare a produselor
SOFILINEBAGS.SRL, STRADA ARINULUI, NR. 53, TAUTII DE SUS, MARAMURES, COD POSTAL 435103
Vă rugăm să folosiți doar adresa de mai sus și nu adresa sediului social. Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail la adresa: contact@davidjones.ro sau telefonic la numărul 0040749835809 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar (09.00 - 16.00). Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.
Produsele defecte, lipsa anumitor parti din produs (curele, etichete, etc...), deterioararea produsului sau a ambalajului se vor anunta in maxim 48 de ore de la primirea coletului la adresa de mail: contact@davidjones.ro
Inlocuirea produsului defect se face gratuit in limita stocului disponibil, in cazul in care nu avem stoc disponibil se poate inlocui cu orice altceva de pe site.
Ai obligatia legala de a avea grija de produse cat timp se afla in posesia ta!
SCHIMB DE MARIMI LA INCALTAMINTE (Acest serviciu este disponibil doar pentru comenzile din Romania)
Daca marimea nu se potriveste ai posibiliteatea sa schimbi marimea cu una mai mare sau mai mica, in cazul in care nu este disponibila marimea dorita poti schimba cu un alt model.
Pentru efecturea schimbului poti sa faci o comanda noua pe produsul dorit, la rubrica Observatii lasa mesaj cu produsul sau codul produsului pe care vrei sa il inlocuiesti.
Cutiile de incaltaminte vor fi impachetate intr-o punga, cutie sau hartie rezistenta, nu se va lipi nimic pe cutia originala pentru a evita deteriorarea ei. Curierul iti va aduce noul produs si va cere la schimb produsul care doresti sa il schimbi, vei plati curierului costul transportului plus diferenta de pret daca exista.
Costul transportului pentru schimbul de colete este de 15 lei
In comanda pentru schimb se va tine cont doar de reducerile care le-ati avut in comanda anterioara!!!
Multumim!
.